19 października 2012

śniadaniowo, czyli jajko w papryce

Tak mi się zachciało jajka na miękko, że oczywiście je zrobiłam, ale ...! żeby nie było nudno, pływa sobie w papryce czerwonej. Parę razy migła mi taka właśnie propozycja w tv, więc postanowiłam ją do siebie przemycić.
Fajnie to wygląda, smakuje wybornie, aaa, no i jest mega szybką wersją śniadaniową.


Przygotowanie: 5 minut
Koszt: 2-3 zł

Składniki:
jajko
plaster czerwonej papryki
sól, pieprz
łyżka masła


Masło rozpuszczam na patelni, delikatnie oprószam solą, żeby nie pryskało.
Paprykę myję dokładnie, odcinam plaster mniej więcej grubości 2 cm, po czym układam na maśle.
Jajko myję, wbijam do krążka papryki i smażę chwilę.
Solę, pieprzę, e voila;)

* Jeśli przy smażeniu jajka, wycieknie Wam ono spod papryki, wystarczy drewnianą łopatką odciągnąć ścięte białko.








A już za chwilę odbędzie się konkurs, zaglądajcie...;)

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysl! Pierwsze widze.:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie juz kilka razy spotkałam się z taką wersją podania, no i jest;)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam to w poniedziałek na śniadanie :D jest zarabiste :D do tego kawusia i nic więcej już mi do szczęścia w tamten poranek nie bylo trzeba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ładnie, dobrze, że jakieś smaki są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, chętnie sobie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, że bardzo pomysłowe :) i wygląda zachęcająco, chyba się skuszę ;P

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i bardzo mi zależy na opiniach, wskazówkach;) http://danceinmykitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też to już parę razy widziałem, ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać, żeby takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)