11 lipca 2013

pancakes z miodem i cukrem pudrem ...

Salut ;)
Coś tam wspomniałam ostatnio o pancakes właśnie, no to zrobiłam.Głównie dla Mojego, bo się dopominał, chciałabym już coś dla Małej przygotować, ale jeszcze trochę czasu minie...Na pewno będzie kojarzyła dom z zapachami, na tym mi zależy;)

 Przepis zapożyczony, sprawdzony, pyszny. Do tego szybki, czyli coś dla mnie...aaa, miały być jagody,
ale jakoś nie po drodze mi było na targ, jest więc cukier puder i miód;))


Przygotowanie: około 30 minut
Koszt: wszystko miałam 

Składniki:
1 i 1/4 szklanki mąki
1 i 1/4 szklanki maślanki
1 jajko
szczypta soli
1 łyżeczka sody
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
1/4 szklanki oleju - kujawski


Wszystkie składniki mieszam ze sobą na gładką masę. Można w blenderze, ale ja pokusiłam się o własne ręce, mniej garów;p
Jak w przypadku naleśników, smażymy porcjami na złoty kolor z obu stron. Mnie jeden się przypalił...bo taka jedna maluchna...ale ale ale...dam ślubnemu, podpudruję i się nie kapnie;p

P.s. Z podanych proporcji wyszło 8 placuchów;)








21 komentarzy:

  1. Idealne nie tylko na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kto ich nie lubi? są takie pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślinka leci, wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha...daj znać czy się kapnął :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaku narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam je :))Są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż to małe oszustwa z podpudrowaniem hę?
    Cóż szykuj Mamuśka się i wprawiaj- wiesz jak będzie Twe dziecię studiowało-wałówka to podstawa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehh, a bo wiesz...szkoda wyrzucić a monsz zje wszystko;p

      Usuń
  8. pyszności. Dodaje do obserwowanych będę zaglądać do Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko. (jak zawsze ja :D ) Robiłaś kiedyś te ,,amerykańskie'' puncakes (m.in. z proszkiem do pieczenia)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, te są z proszkiem do pieczenia...wiem, że są ich różne wersje i ta z tego co wiem, nie jest "typowo" polska, może ameryKAwańska?;p

      Usuń
  10. Ale wspaniałe Ci wyszły!!! :) a ja tu jeszcze przed śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehhe, dzięki, wcale się nie starałam;p a tak serio...to wiesz, one były robione na czas...;D

      Usuń
  11. Miód był doskonałym dopełnieniem tych placuszków choć dużą ilością cukru pudru też bym nie pogardziła;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie miałam dziś co zjeść na śniadanie, a mąkę mam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)